Nieuws uit de scouts

Spaghettiavond scouts Beernem 2024

Dames, heren en lieve leden
Een traditie is geen traditie als die zich niet elk jaar zou herhalen. Daarom voorzien we jullie ook dit jaar terug van een overheerlijk, dampend, versgemaakt bord spaghetti! Je hoeft geen scoutser te zijn om je in te schrijven, iedereen is meer dan welkom!

Niet iedereen heeft natuurlijk evenveel honger, dus voorzien wij kleine en grote spaghetti's. Ook voor mensen die geen vlees eten, bieden we een vegetarische spaghetti aan. Niet getreurd als je niet aanwezig kan zijn, want net zoals vorig jaar hebben we ook hier een oplossing voor.
Door een take-away spaghetti te bestellen kan je ook thuis genieten van onze kookkunsten én steun je onze vereniging. Jullie kunnen kiezen uit:
- A: Kleine spaghetti (€12) - (take away = €10)
- B: Grote spaghetti (€14) - (take away = €12)
- C: Kleine veg. spaghetti (€12) - (take away = €10)
- D: Grote veg. spaghetti (€14) - (take away = €12)
Een aperitiefje en dessert zijn inbegrepen in de prijs.

Inschrijven kan tot en met 11 mei door het correcte bedrag over te schrijven op de scoutsrekening (BE16 7381 0203 9574) met vermelding van je naam en bestelling, bv.
"Brecht Stevens - 2x B"
"Take-away - Brecht Stevens - 2x A, 2x B".
Graag tot dan!
De scoutsleiding

Spaghettiavond

Volg ons op de voet via onze sociale media